Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

torsdag 31 maj 2012

Loreen



Det blev Sverige och Loreen som vann ESC som jag misstänkte! Grattis önskar jag!

Jag hade även rätt att Ryssland och Serbien kom i topp fem men inte riktigt rätt om Grekland och Island. Vilket var tråkigt för Island var mycket bättre än så. Azerbaijan fick många röster och jag tror nog att det inte bara var sympatiröster pga att de var värdland utan folk tyckte nog att det var en bra låt och en duktig sångerska. Att det inte gick så bra för Danmark och Norge är jag inte förvånad över - de var inte speciellt bra låtar.

Nu blir det Eurovision i Sverige nästa år och jag har redan bestämt att jag ska köpa biljetter till finalen och vara med live. Även om finalen inte går i Stockholm. Längtar redan.

Nästa vecka kör jag igång med 70-talsvecka. Beslutade mig för att ta det innan vi åker till London för efter det så är det midsommar och då har jag inte tid. Följ gärna med mig då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar