Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

söndag 23 maj 2010

Lisette = Julia


Igår såg vi finalen i "Jakten på Julia". Hon som vann tävlingen och som får spela Julia i "Romeo och Julia" heter Lisette och var mitt andrahandsval så man kan säga att jag är rätt nöjd. Jag kommer självklart att gå och se musikalen när den har haft premiär tillsammans med dottern.


Ellen var ju som bekant min favorit för hon skulle passat så bra i rollen tycker jag men det räckte inte hela vägen. Jag hoppas verkligen att hon fortsätter att försöka komma in i den branschen för jag skulle gärna gå och se henne i en musikal. Även Kristina var en favorit för mig även om jag inte tyckte att hon passade just i den här rollen. Jag hoppas att någon har fått upp ögonen för henne och erbjuder henne en roll som passar henne bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar