Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

tisdag 8 september 2009

Ny idé

Jag kunde inte sova igår. Jag hade nämligen läst ut Åsa Larssons "Svart stig" och en av bifigurerna fascinerade mig och inspirerade mig till en ny bok.
Grattis! Nu ska även den trängas med de andra fem idéerna i mitt lilla huvud. Jag har alldeles för lite tid att skriva på min fritid. När ska eländet få komma ut på papper? Och kanske få lite utrymme i min hjärna. Men skämt å sido, det verkar få plats ganska mycket där uppe :) Men det skulle ju vara roligt att få lite mer tid.
I helgen har jag förvarnat familjen om att då får man inte störa mamma/maka för då ska bok nummer tre redigeras. Sen kan nästa "monster" släppas lös ut ur min hjärna, genom fingrarna och in i datorn :P
Längtar! För det här är verkligen det roligaste som finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar