Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

lördag 19 februari 2011

Trassel

Idag har vi haft fullt schema. Först städade vi hemma och efter lunchen åkte vi till kapellet för att städa. Städa kapellet, lärde jag mig, gör en svettigare än ett pass på gymmet. Men det fanns ingen tid att åka hem och duscha för vi hade beställt biobiljetter till filmen Trassel. Maken och jag tänkte överraska vårt kontaktbarn eftersom han städat så duktigt i kapellet med lite film. Han blev jätteglad. Popcorn åt vi också, med gott samvete efter hård städning.

Filmen var jättebra, faktiskt en av de bästa som Disney gjort vågar jag påstå. Vi skrattade genom hela filmen. Fast vid ett tillfälle var det lite sorgligt och då grät en liten flicka bakom oss hejdlöst. Men sen blev hon glad igen när det sorgliga vändes till lycka igen.

Nu lagas det korvstroganoff till middag och lite senare så blir det Melodifestivalen, deltävling 3. Jag hoppas innerligt att denna deltävling kommer att vara bättre än del 2. I förra veckan tyckte jag att Sanna Nielsen var bäst men den näst bästa var enligt mig Loreen men hon gick ju bara vidare till andra chansen. Brolle var inte bra alls, han är verkligen inte min kopp av te. Trist att folk bara röstar på folk de redan känner.

Pausnumret går ju fortfarande att diskutera. Dock tycker jag att öppningsnumret i förra vecka var hejdlöst roligt. Då skrattade jag. Men resten var blaj.

Ikväll hejar vi på Eric Saade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar