Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

fredag 8 oktober 2010

Bra vecka


Det har varit en jobbig men bra vecka. Det tog lite tid men nu har mitt självförtroende kommit tillbaka och det är roligt att skriva igen.


Dessutom så har jag börjat förstå hur jag kan förbättra mina texter och det var ju det som var målet med den här kursen för mig. Jag har också börjat förstå varför jag inte tidigare har gillat att redigera mina texter - jag har ju inte förstått vad jag ska förbättra. Men nu är det ändring på det.


Fast jag har en bit kvar märker jag eftersom jag inte kan ge de andra i gruppen konstruktiv kritik. Jag vet vad jag gillar och inte gillar men kan inte förklara varför. Jag hoppas att jag lär mig det också innan kursen är slut.


Ha en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar