Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

måndag 18 april 2011

Bröllopsbestyr


Nu är äntligen alla inbjudningar till bröllopet skickade. Vi har skickat 100 inbjudningar och om alla kommer som vi tror så blir det 200 personer på bröllopet. Därför kommer vi inte att ha någon vanlig middag utan det blir mingelmat. Och bröllopstårta så klart, den kan man inte missa.


Nu ska vi bara pusta ut lite en stund. Det blev mer med inbjudningarna än vad jag trodde eftersom det inte fanns allt som jag skulle köpa utan fick åka runt till olika affärer för att få ihop allt. Det är min son som designat inbjudningskorten, de blev riktigt fina. Eller hur?


Men vi får inte vila länge för festen ska planeras. Och sen har jag lite bus på gång också. Det blir en fullspäckad dag för dem när de gifter sig, även för mig. Men mest blir det nog underbart.


Två månader kvar nu sen är min äldsta son en gift man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar