Veckans tema:

PGA HELTIDSSTUDIER KOMMER JAG INTE KUNNA PRESENTERA NYA MATRÄTTER SÅ OFTA SOM TIDIGARE

lördag 3 april 2010

Dags att börja hoppas igen :D

Idag har jag skickat iväg bokmanuset till ytterligare fyra bokförlag. Skrev ett följebrev till den där jag berättade om mig själv och om min vision och mål om vad jag skriver och varför. Hoppas att de gillar både det och manuset!

Nu måste jag vänta allt ifrån 6 veckor till 3 månader. Väldigt olika hur mycket tid de vill ha på sig. Får hoppas att jag hört något från dem alla innan vi åker till USA den 15 juni.

Nu när det är påsk så har jag rensat lite i garaget. Jag förstår inte varför det blir så varje år. Drivor med saker precis innanför dörren så att man knappt kommer in! Nu har jag gjort fyra högar; kastas, sparas, ges bort och säljas. Hoppas att det går att sälja bara, för jag kan behöva lite pengar inför resan då behandlingen gör hål i budgeten!

Nu ska jag göra ägghalvor. Mm, det bästa med påsken...

GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Hur länge ska ni vara i USA???
    Hjälp vad avundsjuk jag är - vill också ge mig iväg till det stora landet i väst :)

    SvaraRadera
  2. Jo, HUR la du till dom där reaktionerna????

    SvaraRadera